I BRIST PÅ ANNAT

Vi kör en liten lång onödig lista för att fördriva lite tid


denna person har bra andedräckt - Hur har man bra andedräck? Räcker väl med att den inte luktar?
denna person skulle jag kunna göra allt för - Min lillebror
denna person älskar jag mest - Är familjen en person?
denna person har jag haft sex med - Alla
denna person är det bästa som har hänt mig - Matilda Burström
denna person finns alltid där för mig - Matilda Burström
denna person saknar mig - Min pappa skulle jag tro/hoppas på
denna person skulle jag ringa om min pojkvän hade tagit livet av sig - Mamma
denna person vill jag kasta en sten i huvudet på - Nån dumjävla jävel 
denna person är bra på att kyssas -
Jag
denna person kysste jag senast - Jens B
denna person är värd guld för mig - Theres Persson
denna person kommer jag aldrig svika - Paulina Allberg
denna person är kul - Morfar
denna person är gullig - Mormor
denna person fick jag senast ett sms ifrån - Jens Hedörn
denna person skickade jag senast ett sms till - Hjalle
denna person va jag hemma hos senast - Theres Persson
denna person va senast hemma hos mig - Amanda Eriksson
denna person va jag senast på fyllan med - Amanda Eriksson
denna person låg senast i min säng - Jag
denna person har jag haft roligt med - Amanda Eriksson
denna person har alltid varit något extra för mig - Mormor och morfar
denna person har jag släppt kontakten med - Filip
denna person kommer jag aldrig släppa kontakten med - Matilda Burström
denna person va jag senast på toaletten med - Ingen aning, amanda kanske?
denna person delade jag senast en cigg med - Ingen alls
denna person sov jag senast hos - Amanda Eriksson
denna person är min älskling -  Lillebror
denna person vill jag inte tänka tanken på att mista - Just nu mormor och morfar
denna person har jag bråkat med många gånger - Lillebror
denna person hatar jag - Hata är ett starkt ord
denna person vill jag ha sex med - alla
denna person vill jag ta en tugga av - Han i stepup! MHM
denna person vill jag lära känna bättre - Ingen/alla?
denna person pratade jag senast med på msn - Michael Hansen
denna person pratade jag senast med i telefonen - Jens Hedörn
denna person har jag varit ute med på natten - Matilda Burström
denna person har jag sovit med i någon annans säng - Theres Persson
denna person har jag sovit hos - Isa Höglin
denna person har jag käkat godmat med - Lisa Jonsson
denna person va jag senast med på bio - Amanda Lööv
denna person kollade jag senast på film med - Theres Persson
denna person skrek senast åt mig - Ingen
denna person skrek jag senast åt - Bror säkert
denna person är min storasyster - Daniella Ödén
denna person är snygg - Matilda Burström
denna person saknar jag - Åsa Olofsson
denna person är mysig - Amanda Lööv
denna person va jag senast tillsammans med - Pass
denna person äcklar mig - J.S
denna person skulle jag ge en halv miljon för att kunna klara sig i cancer - Alla som behöver!
denna person är bäst - Mamma
denna person ska jag träffa nu - Ja, VEM? KOMKOM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kul att läsa igenom! ;D

tackar tackar ;)

händer imorrn på alla hjärtans dag då?? ;)

2010-02-13 @ 11:12:40
URL: http://wordsofmylife.blogg.se'
Postat av: Anonym

jahaa okej, men det låter najs ;)

jag ska va med killen. men har ingen aning om vad vi ska göra haha ;D

2010-02-13 @ 11:28:28
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: Åsa

Saknar dig också! Måste ses snart! KRAM!

2010-02-13 @ 23:01:45
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0