KLANTJÄVEL

Ja nu ska ni få höra.. Jag, Matilda Cecilia Olofsson har precis utnämnts till världens mest klantiga (blinda) människa..

Som många av er säkert har hört så blev jag av med mitt körkort och bankomatkort på krogen när jag var i stockholm, och helt förstörd var jag. Jag letade och letade överallt där jag hade varit, kollade till och med i toaletten.. Så det var bara inse att korten faktiskt var borta. Detta var dagarna efter julafton då jag och Boobie spenderade några dagar i stockholm.

I alla fall.. För typ en timme sen när jag precis hade slutat jobbet ringde jag hem till mamma för att säga något, då säger hon, -Jag har hittat något! Vadå säger jag? Det får du se när du kommer hem säger hon lite retsamt. Så när jag sedan kommer innanför dörren, ja vad ligger då där om inte min plastficka med mina kort i? Jahaaaaru!

Jag skäms som en gnu och skrattar så jag gråter men jag måste erkänna att den låg i väskan jag hade med mig på krogen i ett innerfack (som jag för övrigt har kollat i fleera gånger). Har även använt väskan flera gånger efter att jag tappade bort korten. JAG DÖR PÅ MIG SJÄLV! Har som tur är inte hunnit skaffa nytt körkort.

HULA-HULA-HALLELUJAH!


Kommentarer
Postat av: Åsa

hahahahaha När ska du lära dig att du egentlige INTE slarvar bort saker? DU är bara senil och glömmer VAR du lägger dina saker.. som den mobil du lånade och sen förtvivlat ringde o sa att den var borta var hittar du den sen?? jo i en gympasko!!!!! HAHA du Äger vännen. Kram (p.s skööönt att det faktiskt INTE var borta)

2010-02-06 @ 13:32:11
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0