MYS

Dagen har varit asmys. Åkte som sagt till sidsjön och åkte pulka (madrass).. eller ja, försökte iaf! haha. Vi var grymt peppade på att grilla korv men inte tusan fanns det någon brasa, så det fick bli ett originalmål på max ist. Inte fullt så snygga tjejer. Vi åkte även och hämtade min vovve som fick följa med oss upp och ner i backen. TP satt fram på madrassen, märta i mitten och jag bak. hah, vilket team!

For sedan hem och åt den underbart goda maten, såg på film (sov en stund), for och hälsade på Boobie på jobbet och åkte sedan hem och såg på film igen.

Nu har jag precis kommit hem. Blev en liten liten nykter mysutgång eftersom att jag är ledig imorgon. OH YES! Nu väntar sägen.

Inte fullt så snygg hund..







Vart gick det fel?



Kommentarer
Postat av: Pantern

hahaaha sötisen då:'D Det blir nog fina valpar mellan märta och tookie:D

2010-02-01 @ 11:55:37
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0