PLUGGIS

Jag blir så glad! Under hela läsåret har allt bara kännts tungt och jävligt men nu helt plötsligt så känns det som att jag faktiskt börjar få lite motivation tillbaka. Jag känner att jag faktiskt är berädd att göra mitt bästa i alla ämnen fram till studenten, för det är faktiskt inte långt kvar. Jag måste verkligen intala mig själv det. Jag har hittills inte fått ig i något ämne och har inga planer på att få det heller. Jag ska kämpa fram till slutet! Jag vet att jag kommer bryta ihop mitt i allt men det SKA gå!

Har precis skickat in en uppgift som skulle vara klar för längesen. Ficka bara nå ryck och gjorde den och det tog faksitkt inte lång tid alls, vilket gjorde mig ännu gladare.

Mitt mål är att inte få något fler IG på något prov. På så vis slipper jag göra om proven.. (smart matilda)

Jag behöver att ni peppar mig!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Det har vi sagt ett par gånger du och jag.. det är INTE långt kvar och du lika bra att ta sig igenom skiten så är det gjort! :) Tror på dig gumman! KRAM

2010-02-12 @ 19:47:32
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0