SOVMORGON

Äntligen ligger jag i sängen efter en fullspäckad dag. Var som sagt på birsta med Milla och Bella, gick bara runt och kikade lite. Sen blev lite till att jobba lite innan det var dags att åka och hämta mamma och sedan äta middag. Gjorde indisk mat, mums!

Kvällen har spenderats hemma hos Pantern, i hennes nya mysiga lägendet, med Pantern och hennes syrra, Elin. Har ätit kladdkaka, käkat pringles, druckit cola, knäppt fula bilder, kollat på melodifestivalen och varit på förfest på Evolet.. ja, det var väl ungefär våran kväll :) Mysdå! Eller just det, jag lyckades fixa ett litet extrajobb åt pantern ikväll så då blev det lite glädjetårar. Hon ska få jobba med mig på Cupolen. Kung då! Älskar att kunna göra någon så glad!

Snart är det dags att sova känner jag. Slipper tack och lov kliva upp och städa imorgonbitti, eftersom att jag gjorde jobbet nu i eftermiddag istället. Så nu får jag ÄNTLIGEN ta en sovmorgon. Jag minns inte sist när det hände!? Lycklig tjej just nu.

Om det inte blir något mer inlägg innan jag ska sova så säger jag God Natt!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Pantern

Galler(ia) IN! älskar dig lite jag, och att du fixade jobb åt mig:') Kvällen var nice som fan. DYYY ÄRR BÄÄÄSST MIN RATPACK<3

2010-02-15 @ 20:18:22
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0