UPDATE

Blev inge skrivande igår tyvär. Hängde med TP hela dagen och kvällen..

.. Och nu ska ni få höra!

Den 21 maj drar och TP till Turkiet en vecka. OH YES THAT'S NICE!
Vi valde mellan Cupern, Bulgarien och Turkiet, men Cypern blev för dyrt, Bulgarien för kallt i vattnet och kallt på nätterna så då var Turkiet det klart bästa, både då det gällde pris och värme. Det blir ett kungavslut på våran skolgång.

 

Bild från vårat hotell..

Klockan är nu strax efter nio och jag är vaken.. Ja, det var nämligen så att jag skulle börja jobba halv 9 (städa på ica), fast när jag kom dit så var redan Madde där, som hade tagit fel på dag, och hon var nästan klar med städningen så det var bara för mig att vända.

Nu nu sitter jag här i soffan och funderar på vad jag ska göra av dagen, förutom att storstäda mitt rum. (VÄLBEHÖVLIGT). Blir nog jobb klockan 3 på cupolen så jag slipper göra det imorgonbitti.

Nu ska jag hänga lite och kanske göra lite frulle.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0