KALLT

BURR! Nog tycker jag att det kan vara nog med den här kylan. Skulle tanka för ett tag sen och höll på att frysa fingrarna av mig.

Idag har jag jobbat i stort sett hela dagen. Inventerat på dagen och jobbat nu på eftermiddagen/kvällen. Efter jobbet åkte jag hem till marléne, som äger butiken för att lämna lite saker. Hon har två söner som är kanske världens sötaste. Ena som är 2 1/2 år hoppade genast upp i mitt knä och kände då hur kall jag var om händerna (efter tankningen). Han gick iväg en stund och kom sen tillbaka, släpande på ett täcke. Han satt sig i mitt knä igen och la täcket över oss och la in mina händer under täcket och höll mig i händerna. Hur go somhellst kanske. Sen kom nästa lilla gofis, på fyra år och satte sig brevid oss och lite senare satt hela familjen i soffan och sjöng en låt som han lärt sig på slalomskolan: Uppe på berget, där finns ingen polis.. Där kan man stå naken, och släppa en fis. vi sjöng den flera flera gånger om och det var lika roligt varje gång. haha. Det är alltid lika tråkigt när man måste gå hem sen..

Nu ligger jag iaf hemma i sängen och är trött som ett jävla djur, men om jag känner mig själv så lär jag väl vara vaken ett bra tag ändå. Ska ta och lyssna klart på min ljudbok nu (Män som hatar kvinnor). Jag ångrar mig verkligen inte att jag valde att se filmerna först som väldigt många andra gjorde. Kanske inte så konstigt med tanke på hur bra dom är.

Nä, nu väntar Mikael och Lisbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0