NU KÖR VI

Nu är det slut på ännu en vecka.. har varit på skolan och repat hela helgen och imorgon är det dags för våran första show. Jag är trött som ett djur och skulle verkligen behöva en lång sovmorgon men något sådant finns inte på kartan just nu. Nu är det full fart som gäller. Ska försöka mig på att lägga mig i tid iaf så jag är hyffsat utvilad tills imorgon.

Läste precis ett mail från affären, nu är det 70% på alla reavaror. Måstemåstemåste gå in dit imorgon. Skulle behöva något mer snyggt i min garderob. Tveksamt bara om det finns något snyggt kvar med tanke på att rean har pågått ett tag nu, men det återstår att se.



PS: Såg när dom tillagade sniglar idag på tvn.. Trodde att jag skulle spy. Aldrig i hela mitt liv att jag skulle stoppa in en snigeljävel i munnen. Nån som har ätit det? :o

Kommentarer
Postat av: Pantern

Lycka till med showen hjärtat, jag kommer och tjuvkikar kanske på onsdag;) sen på fredag sitter jag såklart också bänkad på kvällskonserten:D Jättefin bild förresten<3

2010-01-25 @ 12:14:51
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/
Postat av: Viktoria M

jag har ätit sniglar, Kan vara hur gott som helst. Men konsistensen, är lite weird! ;) Hhahah ;)

2010-01-26 @ 00:39:14
URL: http://viktoriamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0