NYTT ÅR!

Nu är det för tusan ett nytt år! okej.. 3 dagar in på det nya året och det är faktiskt dags för en förbättring här i bloggen. Kanske får bli mitt nyårlöfte? nej, det lät för fjantigt. Jag kör bara på helt enkelt.

Nyår spenderades med boobie i stan. Visst blev det kanske inte värdelns roligaste kväll men ändå ok. Fast inte är vi bitter för det!

Nyårsdagen blev nog ungefär den värsta dagen i mitt liv. Det var jag <3 toan. Fyfan vilken tärd tjej.

Gårdagen spenderades hemma hos emelie eller numera Emily DeSoto. Vi gick och handlade (pantade ton med burkar och flaskor som kvinnan hade hemma), gick hem och lagade mat, pasta svamponara med sallad och vitlöksbröd, vilket var grymt gott.

Under dagen, kvällen och lite in på natten hann vi se 5 filmer, trycka ett pringlesrör, massa tacochips och all guaccamole som gjordes, en stor marabou digestivechokladkaka plus lite mer mat sedan. Sedan hann vi också skrämma några festare här i lägenheten under. Ja det blev en kungkväll.

Nu har vi typ nyss vaknat och DeSoto springer runt i lägenheten och har gjort smooties. Gott då! Så nu är det väl bara till att kliva upp, eller så kanske jag har tur att få frukost på sägen? hmm...



 
INTE OK att gå med det där, jag hatar att panta.


Mysmiddag för två



Grymt gott då! Och självklart är de berömda snoppglasen med, får inte missas. Världens fulaste.

Kommentarer
Postat av: Sthlmarn

haha :P snacka om att hon behöver panta oftare! :D

2010-01-03 @ 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0