SKÖNA SÖNDAG!

Jag älskar när man har varit ut på fredagen istället för lördagen för då blir helgen mycket längre. Det har har varit en väldigt bra helg tycker jag.

Denna söndag har spenderats hemma framför tvn i myskläder. Har kollat på let's dance på tv4play eftersom att jag inte såg det i fredags och jag tycker faktiskt att det är jätteroligt att kolla på. haha. Agneta var kung! Har även varit ut på en liten prommis med mor bort till ica maxi, för nu går det ju faktiskt att gå ut utan att frysa ihjäl. HALLELUJAH!
Mamma och jag köpte med oss en blåbärsstubbe hem, det är så jääävla gott! Det är nog den godaste bakelsen som finns.

Snart är det middagsdags då det bjuds på pommes och korv. Gott då



Ingefär såhär har jag suttit hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Looking great ;) Always!

2010-01-11 @ 05:37:09
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0