SNORUNGE

Sitter just nu hemma hos Amanda och snorar i hennes soffa. Efter skolan så var vi sugna på att göra något så vi köpte med oss mat hem och dog sedan här hemma i soffan. Underbart!

Idag var ST och fotade oss när vi repade.. Jag och Amanda kommer nog få ett litet eget repotage på något hörn där.. Brita (ansvarig för vårshowen) hade berättat vad vi hade som projektarbete och därför tog fotografen massa kort (NÄRBILDER) på oss när vi stog på scen och sedan blev jag intervjuad.. lyllos Amanda som slapp..

Snart ska Amanda ner på bio med sin family och jag ska åka och hämta min mor på jobbet.

Ikväll blir det till att plugga natur. Hallelujah..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0