HEJ HOPP HALÅÅ

Hej, hopp, halåååå!

Just nu sitter jag på tåget påväg mot stockholm. Åsa kommer och möter upp mig på centralen för att vi sen ska gå ut och äta middag. Mysigt värre!

Det ska bli så himla skönt att komma iväg ett tag. Jag kommer att vara ensam i två dagar innan pantern kommer, fast det ska nog gå bra. Har planer på att bara vara, bada, gå långprommisar med hundarna och lite sånt.

Igår var jag och boobie ner på GF, det blev den enda betaldagen för mig, och tusan vad roligt vi hade. haha. Tror jag har en ful video på telefonen som nog kommer upp här lite senare.


Kommentarer
Postat av: matilda

ja lägg upp videon :D:D (även på fb. remember?;))

2010-07-10 @ 19:04:48
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0