LAST DAYS

God morgon!

Jag har redan varit här en vecka, fast det känns som tre dagar.. Men det är väl så, tiden går fort när man har roligt. På söndag är det dags för mig att fara hem och pantern åker imorgon. Så idag ska vi ha en grym dag. Det blir middag på någon restaurang, kvällsåkning på grönan och sist men inte minst, utgång! Nu hoppas jag bara på att bästaste pantern har fått sova inatt så hon är pigg och allert :)

Tänker verkligen ta vara på de här sista dagarna för sen är det tillbaka till jobbet och verkligheten som gäller, blää jag vill inte.

Förresten så har tuchen på min telefon pajat så jag har en annan telefon nu så länge.. Alla nummer följde inte med så var berädda på att jag inte vet vem ni är om ni skulle höra av er mina kära vänner.

HEI SÅ LÄNGE!

En bild från panterns kamera, så vi var i kungsträdgården och kollade på det där reaggebandet.


Kommentarer
Postat av: A.E

Fiiiiin klänning;D Nu får du faktiskt ta och komma hem. Jag saknar dig ju.

2010-07-16 @ 12:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0