MYSDAGAR

Ännu en dag i huvudstaden har gått och jag och pantern har spenderat hela dagen på stranden. Skönt somfan vill jag lova!

Har nyss ätit världens godaste middag, bestående av fläskfilé, klyftpotatis, beasås, vitlöksbröd och vitlökssmör. Det satt fint i kistan kan jag säga.

Nu håller jag på att färga håret (äntligen). Såg ut som skit i håret med världens äckligaste utväxt. Ska alldeles snart skölja ur färgen och sedan ska vi krypa ner i soffan och kolla på en wallanderfilm och bara mysa.

Kanske hörs sen

KISSES!

Kommentarer
Postat av: mor

Ni verkar ha det gott :) !!!

Fortsätt med det..Men mor i stugan längtar efter dig ! Puss o kram /mamsen

2010-07-15 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0