PÅ VÄG HEM

Sitter just nu på bussen hem.. Ganska drygt men jag är nöjd nu när alla hysteriska killar har klivit av, som precis kom från en båtkryssning.. Jag har nog aldrig hört några som har varit så grov i munnen.. herregud. Jaja.. det är väl kanske så grabbar beter sig när tjejer inte är med Det var iaf ett gäng på 13 stycken här som satt och snackade och var ascoola..

Fett med internet på bussen! synd dock att det inte finns något eluttag så snart kommer min dator dö. Typiskt.

Imorgon blir det jobb som vanligt, och efter det är planen att umgås med Amanda. Måste dock försöka klämma in lite träning där emellan för nu är inte kroppen i den form som den ska vara. Herregud vad jag har svullat i stockholm, tillochmed värre än vad jag brukar göra på helgerna.. då äre illa.. och ja, så hare varit varje dag i över en vecka nu. It's a BIG nono!

Jaja.. slutpratat

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0