SOL OCH BAD

Nu är det inte långt kvar tills jag åker till stockholm, gud va skönt det ska bli! Nu hoppas jag bara på bra väder så man kan åka och bada, för jag kommer nog inte vilja hänga på stan varje dag direkt. Jag kommer vara borta i en vecka och två dagar, så det blir en ganska lång semester, vilket kan behövas.

Tror det är dags att äta lite middag nu och sedan göra sig klar för kvällen. Tror inte att det blir någon gatufest för mig ikväll, det är jag alldeles för trött för. Måste sova ut för imorgon är det dags för jobb i vanlig ordning. Ber också för bra väder imorgon, för isf åker jag till härnösand och åker och badar med jens, för han är hemma på semester :) Kul!



Detta kallar jag för partybild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0