SÖNDERSKRIKEN HALS

God Morgon!

Måste säga att jag är lite orolig eftersom att jag vaknade upp med ond hals idag igen, och är såklart hes på det också.. Är väldigt rädd att detta kan bero på att jag skrek sönder halsen på studenten, eftersom att jag med väldigt lite ansträngning lyckades förstöra rösten helgen efter studenten också. Brukar aldrig ha ont i halsen annars (peppar peppar), och när jag väl får de så går det antingen över på morgonen eller är halsfluss, vilket jag nästan är helt hundra på att det inte är. suck.. jaja.. Ska iaf till vårdcentralen på dagen idag och kolla upp det.



Nu tänker jag nog göra lite fika för jag börjar bli hungrig.

PS: Vart är det här solen som skulle vara framme nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0