SPONTANRESA

God morgon världen, vilken "underbar" dag..

Regner öser ner här utanför fönstret vilket är en väldigt bra ursäkt till att inte göra någonting alls. Skönt det iböand å! Milla är även här och vi ligger på min säng med varsin dator på magen.

Som vissa kanske märker så har jag inte skrivit på någon dag.

Tanken var att jag kanske skulle åka bort i fredags, men det blev inte så. Istället fick jag och amanda den otroligt fula idén att åka upp till Härnösands stadsfest, och det gjorde vi! haha.. Otroligt fula tjejer måste jag säga! Men nog hade vi roligt. Och det allra bästa måste nog ha varit den otroligt goda frukosten vi åt på Big Boy, haha!

Gårdagen blev väldigt lugn. Jag och Boobie utförde lite uppdrag och var sedan bara hemma hos mig och kikade på en film som vi hyrde.

Här har ni lite bilder sen fredagen:















Resten av bilderna kan ni kolla in på fb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0