VET INTE

Jag vet inte vad jag ska skriva.. jag har inte gjort nå kul.. jag bara jobbar typ..

Förresten kanske jag ska göra en sak på fredag, men jag berättar inte vad.

Idag har iaf jag, pappa, anna-carin, frida och emelie varit och ätit sushi. Det var första gången för frida, pappa och anna-carin. Pappa och anna-carin gillade det inte men frida älskade det, lika som jag och emelie. Fan vad gott det var! Hade bara ätit det en gång tidigare, och då vare gott men idag var det underbart! Oh yes!

Efter sushiätandet satt jag och amanda oss på stan och snackade skit, åkte sedan till sidsjön och snackade mer skit innan vi åkte hem till henne där jag lagade mat åt henne.. sen somnade jag i "sovsoffan", som vanligt. Amanda blir så grinig då för att hon inte kan prata med mig.. typiskt

Nu ska jag vänta på att sex and the city ska börja, sedan ska jag sova eftersom att jag börjar jobba klockan sju imorgon, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0