FISKA

Kom och tänka på en sak.. det känns som att min blogg kommer bli astråkig nu och typ bara handla om städning, eftersom att det är det jag gör på dagarna nu :S hur kul är det då? Nej, jag ska försöka att göra den lite roligare, men jag vet ju inte riktigt vad ni vill läsa om.

Håller just nu på att planera kvällen med amanda, det ser ut att kunna bli en fisketur. Men vi får se hur det blir, lite problems just nu som måste lösas innan det går. Ja, jag älskar att fiska, det hör lixom till sommaren att sitta och meta, fika och snacka skit i en båt eller på en brygga. Tycker inte ni det?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Håller fullständigt med dig vännen..Att fiska e ro för själen och otroligt mysigt! Kram

2010-06-17 @ 23:15:00
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0