MIDSOMMAR

Nu är jag åter igen hemma efter en paus från datorns värl.

Midsommar spenderades som sagt i stugan. Tyvärr så sög ju vädret, men det var bara att göra det bästa av situationen ändå. Pantern och jag tog vårat pick och pack och gick ner till sjön och for ut med båten och fiskade, tills det började regna igen.. Haha vi har nog aldrig varit så ugly som vi var då. Då kunde man prata lager på lager,




Tidigare under midsommaraftonen så gjorde jag en liten midsommarstång och en midsommarkrans för att iaf få lite midsommarkänsla.





Dagen efter midsommar vare fäst som fan! Jag låter bilderna tala för sig själv för mer får/behöver ni inte veta.













nu ska jag sola, hej så länge

Kommentarer
Postat av: simone

Vilka skönna foton :D

2010-06-29 @ 13:01:57
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0