MJÖLKDRINKAR

Kvällen igår var kung! Startade på norra berget och lekte lite i lekparken innan jag tess och johan blev hugriga och beställde upp en bitelinepizza. Det satt fint i kistan kan jag säga. Sedan var det dags för fyllebrännboll och jag tror inte att jag var den enda som hade askul, haha. Lite senare så for jag, boobie och amanda ner på stan för att bege oss mot stads och sen blev det memento en snabbis. Vid halv 3-tiden vinglade jag sedan hem till pantern, gjorde nudlar och la mig sedan och sov. En riktigt rolig kväll faktiskt, med många goda mjölkdrinkar på krogen.

Imorse hade jag lyckats tappa bort mina strumpbyxor... tog ett bra tag innan pantern hittade dom, haha. Bakis som ett as klev jag upp strax efter 10 eftersom att panterns syster skulle sminka oss på hennes skola, så det var bara att härda. Fyfan.. Sedan blev det en coffehousesallad till lunch som satt väldigt fint i kistan. Vid fyratiden så var det dags för jobb på ICA (kill me), men det var bara att härda.

Nu har jag precis kommit hem från jobb på previa så nu ska jag nog ta och städa undan lite på mitt rum, så jag klarar av att sova där inne, för fyfan hur det ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0