MÖRT

Nu har jag precis kommit hem. Thess hade gjort en asgod tårta som jag glatt mumsade i mig innan vi började leta mask. Vi var ute och fiskade i ca två timmar, på två olika ställen och hade det jättemysigt. Jag fick upp två feta jävla mörtar som jag tvingade john att ta av kroken.. Trä på mask kan jag göra men det är lite sämre när det kommer till att ta låss fiskarna från kroken. Visst kan jag göra det själv, men man måste ju passa på att utnyttja karlarna när dem är med!

Det var väldigt fint när vi kom ned till vattnet



MÖRTENNNN!



Nu ska jag ta och skriva lite dagbok innan jag ska sova

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Martin

Härliga bilder :D

Postat av: Martin

Tackar :D du tyckte inte de va för mkt då? :D

Postat av: Martin

Bra haha ;)

Postat av: BerntArne

fiska är SKITKUL !

2010-06-16 @ 10:26:17
URL: http://mlieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0