MYSDAGAR

Helååå!

Har varit barnvakt åt hugo hela dagen för att han har varit lite sjuk. En supermysig dag har vi haft :)

Igår var jag som sagt med bella. På kvällen efter att jag hade jobbat så gick vi på bio och såg streetdance, en helt okej film. Efter bion ville ingen av oss åka hem så vi bestämde oss för att gå och ta en öl på daltons, så det gjorde vi. Så hela kvällen blev super!



I förrgår då jag inte heller bloggade, så var jag också med Bella på kvällen. Jag hade ingenting att göra så jag fick den brillianta idén att åka upp på södra berget och gå björnstigen, så jag drog med mig Bella. Även det blev en väldigt lyckad och mysig kväll.







Kommentarer
Postat av: Bella

haha, vad roligt vi har haft :D <3

2010-06-15 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0