NATIONALDAGEN

Hejsanhoppsan

Igår var det som sagt nationaldagen, och denna dag spenderade jag med några tjejer från klassen. Vi hade en riktigt mysig och rolig dag. Först åt vi langoslunch hemma hos mig innan vi for ner till stan för att köpa stora tygbitar som vi skulle spraymåla och sätta upp i stan, ni vet sånadär studentskyltar. Efter den lilla shoppingen på stan skildes vi åt och jag gick och letade upp min mormor som stod och sjöng med massa körer på torget. När mormor såg mig fick jag världens största léende och efter de började de (600 st) sjunga Gabriellas sång.. ja, jag grät.

Senare på kvällen möttes vi upp igen, svartklädda och rebelliska (haha) för att måla våra lakan och gick sedan och satte upp dom runt om i sundsvall. Haha fan va kul vi hade. John satt uppe i ett träd och höll på att sätta upp en skylt då vi såg securitas och alla sprang åt varsitt håll och lämnade john sittandes i trädet. Som tur var så var det falskt alarm. haha stackars john.




Här har ni en liten snutt av när de sjöng Gabriellas sång


Kommentarer
Postat av: isabel

Haha vi kommer aldrig att leva upp till era rebelliska gärningar. vi är för oengagerade.

2010-06-08 @ 21:18:53
URL: http://getrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0