PANIK

Jag blir alltid sjuk en gång per år, och då får jag en sån jävla panik. För när jag är sjuk så blir jag riktigt sjuk.. När jag har beber så får jag hög feber i flera dagar och spyr som en gris och sedan bryter det ut till en förkylning. Och förra året när det hade gått vidare till en förkylning så ledde det till öroninflamation istället, som ledde till sjukusövernattning så småning om.. jaja. nu ska vi inte vara bitter. Än så länge har jag bara sjukt ont i halsen och en början till feber i kroppen. Kanske bara behöver sova ut? Vet inte. Men har jag fortfarande såhär ont i halsen när jag vaknar imorgon så blir det vårdcentralen på en gång för att se om det är halsfluss..

Ska nog sova nu så jag får vakna någon gång och känna om jag mår bättre.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0