PRINSESSAN VICTORIA

Jag gissar på att det inte bara är jag som följer prinsessan Victoria och Daniels bröllopp, på tvn just nu. Jag och Milla sitter/ligger hemma hos mig i soffan och följer denna hänsdelse. Egentligen är jag inte särskillt intresserad och tycker att det är sjukt att så mycket pengar har lagts ner på detta.. 800 miljoner kronor. Men jag måste säga att det är ganska roligt att kolla på alla kungligheter som har kommit från olika länder för att fira brudparet, alla är så himla vackara i sina klänningar. Fast sedan finns det ju vissa "vanliga människor" som har rest över hela Sverige för att vara med denna dag. Det tycker jag känns lite väl.. Jaja, vissa är ju verkligen insatta i det Svenska kungahuset.
Det är många som har intervjuas i TV nu som säger att dem har fällt många glädjetårar under dagen.. hmm.. jag vet inte jag.

Jaja, alla får ju tycka som dem vill :)

Just nu håller alla inbjudna på att gå in i kyrkan och det är nu bara 15 min kvar tills vigseln ska hållas.



Grattis till dem iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0