PROMMIS

Har precis kommit hem efter en långpromenad på en och en halv timme, med Milla och Marlenes hund, Amos. Väldigt skönt och välbehövligt måste jag säga. Nu sitter jag ute på altanen, inlindad i en filt och äter hårdmackor med makrill på och till det en skål med mjölk och jordgubbar, mumma säger jag bara.

Jobbet gick mycket bra och det var supermycket folk och massa söta barn där, precis som jag hoppades på. Jag, Marlene och Mariell satt inte stilla en sekund.

Nu ska jag sitta här ute och lyssna lite på musik innan jag gör mig klar för kvällen. Man vill inte gå in när det är sånt fint väder.



Haha, bilden är ifrån när jag och amanda var nyktra på en fest hos malin för ett tag sen. Orkar inte oss, sprang runt och gömde oss och var superhjältar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0