SOMMAR SOM FAN!

Åh vad jag älskar sommaren! Har återigen varit ute hela dagen. Jobbade på morgonen och åkte sedan hem och la mig i solen innan jag åkte till birsta och tog en glass med Therese och John. Tyvärr mådde Therese inte så bra så hon åkte hem efter glassätningen och jag for vidare till stan i brist på något att göra. Väl på stan så hittade jag Pantern på torget (precis där jag misstänkte att jag skulle hitta henne) så jag hängde med henne och micke ett tag.

Skjutsade henne sedan till Alnön eftersom att hon skulle repa med Anton.

Nu har jag precis tvättat bilen, som ni kanske såg på videon nedan? ;) hehe. Ska alldeles snart äta, det blir grillat med massa jävla godsaker till. I LOVE IT! Grillat måste vara det godaste som finns.

Imorgon är det ju som sagt midsommar, och jävlarimig om det inte blir bra väder. Jag åker till stugan tidigt på morgonen efter jobbet och sedan på eftermiddagen/kvällen anländer Pantern. På lördag har vi planerat en utgång så bli inte ledsna om jag inte kommer att uppdatera imorgon eller på lördag.

Nu ska jag fortsätta att njuta av den fina sommareftermiddagen/kvällen och vänta in Amanda Lööv som skulle komma och hälsa på.

KISSES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0