TIDEN KOMMER

Nu är jag hemma igen. Har haft en asmysig kväll ute på alnö, sittandes på en bygga. 16 firrar (mestadels abborrar) drog jag och amanda samanlagt upp, dock slängde vi tillbaka alla eftersom att dem var så klena till storleken. Dem får ta och växa på sig tills nästa gång.

Nu ska jag ta och skriva lite dagbok innan det är dags att sova. Det blir jobb samma tid imorgon också. Imorgon ska jag också hämta ut min ring som jag fick i studentpresent, men som jag var tvungen att byta storlek på. Hoppas på att den har kommit nu bara, som det är sagt.

Ringen är från Efwa Attling och på den står det- tiden kommer. Jag älskar den! Tack mor och pär <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0