SHOPPINNG

Är precis hemkommen till Åsa efter en shoppingdag i Kista. Blev litegrann som fick följa med hem idag. Hittade en cool butik som hette Neewyorker där jag köpte två t-shirtar på killavdelningen. Tog väldigt stora storlekar så jag kan ha dom som overzise-tröjor till leggins och kanske en kavaj. Ascoola och annorlunda. Fast det var typ bara killkläderna som var snygga. Känns kanske kul att vara lite ensam om något, eftersom att butiken inte finns i Sundsvall.

En blöt eyeliner behövdes också eftersom att min tar slut väldigt fort nu då jag målar så tjocka lager. Jag glömde hårsprayen hemma i sundsvall, så det fick bli en ny och så passade jag på att köpa ett värmeskydd eftersom att jag plattar håret varje dag och aldrig skyddar håret som man ska.

Detta är dagens köp:



Åsa köpte en frisörsax och hårfärg så nu ska jag vara hennes frisör ikväll. Det blir spännande!

Knäppte en dålig bild på hur jag såg ut idag. Har min nya älskade skjorta från Monki, halsbandet jag fick av Boobie och min nya skinnjacka. Like it



Armbandet som jag har på mig fick jag av Jenny när jag var hos dom i uppsala nu. Det är från hennes egna butik, Myrra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ovanligt att du shoppar då ;)

2010-03-07 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0