WEEKDAY

Återigen sitter jag i soffan hemma hos Åsa efter en heldag i stan. Träffade Don nån timme och tog en fika och bara babblade, mycket trevligt. Sedan när vi skilldes åt så gick jag och kikade lite själv innan jag skulle möta upp Åsa för en middag på Vapiano, i gamla stan.

Hittade typ inget tråkigt (bra) nog.. Men jag köpte iaf en tygpåse på Weekday som jag komma slita på nu i vår. Stilren, enkel och snygg. 50 kr, så det var som hittat.



Påväg mot Weekday gick jag över hötorget och fick då den dåligaste raggningsrepliken jag någonsin fått, från en som stod och sålde grönsaker och sånt: Hurru snygging, kom hit så ska jag mata dig! HAHA, lixom va!? Det gjorde min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0