BAL

God kväll

Det är en jävligt trött matilda som skriver just nu. Har inte sovit inatt eftersom att jag åkte hem från turki inatt och kom hem till Sverige imorse klockan 7.

Imorgon är det dags för studentbalen och innan dess väntar massa kul.. Klippning av håret (välbehövligt), frisyrfix hos frisören och smink på makeup store. Ska det va så ska det! Innan balen så ska jag, amanda, hans och hampus vara hos amanda för lite vindrickning innan det bär av upp till norra berget för att fota lite innan det bär av till södra berget för den stora balen. Kommer bli awesome, och fan va snygg vi kommer vara.

Nu ska jag ta fram allt jag behöver imorgon.

Nattinatt <3

Kommentarer
Postat av: BerntArne

hej på re !

du är nog fagras på balen !

säger man så ens ... ?!

DU ÄR I ALLA FALL DET NUUUU

2010-05-29 @ 20:27:42
URL: http://mlieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0