BALSKOR OCH PACKNING

God kväll.. Då var det återigen slut på en bra helg.

Dagen har spenderats med TP. Var på och kikade på balskor förut. Jag och mamma har inte riktigt haft samma tankar om hur mina balskor ska se ut med idag kunde vi komma överrens om ett par. Det fick bli dom här. Helt ok faktiskt.


Som ni ser i bakrunden så står min resväska där. Jani, jag började faktiskt packa idag. Kunde inte hålla mig eftersom att TP sa att hon hade börjat. Så nu ligger alla klänningar där som jag ska ha med mig, förutom en som är hemma hos amanda. Och självklart måste man ju ha med sig en strandväska, så min stora gula får följa med.

Nej jag är inte knäpp som packar nu, jag vill bara att dom här 19 dagarna ska gå fort så vi får åka nån gång.



Nu ska jag fortsätta att vara duktig och plugga, har faktiskt fått mycket gjort idag. Bra matilda! Tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0