BELLA OCH TYRA SHOW!

Man blir helt dagvild när man är ledig.. Men idag är det iaf torsdag och jag har precis sköljt ut färgen ur håret. äntligen är min äckliga utväxt borta. Finns det något fulare än utväxt? jaja..

Nu har jag iaf tagit på mig mjukiskläder och satt mig i soffan uppe. Vet inte rikigt om jag ska göra något ikväll eller inte. Funderar på att vara lite duktig och göra lite skolarbete? Det är frågan det.. Tror iaf att jag ska ta och kolla på Bella och Tyra show ikväll eftersom att Kissie är gäst. Kan bli krig, fast Kissie kan bara skriva och inte prata tror jag.. Får väl se ikväll.. För er som inte vet vilka de här människorna är så är det stora bloggerskor. Showen börjar 21.00 och ni kan se den på bland annat blondinbellas blogg . Haha jag vet, jag är en fjant. Men man fastnar i bloggvärlden ibland..

Nu ska jag försöka fördriva tiden på ett vettigt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0