BETYG

Äntligen börjar skolarbetet avta mer och mer. Jag skickade precis in projektraporten som jag har finslipat lite (mycket) på och nu är jag mycket nöjd! Känns även väldigt bra att jag fick reda på att jag får MVG i ensemble b, bra jobbat matilda! Så nu känns det ändå som att jag kommer gå ut med hyffsade betyg efter tre års slit. Visste kunde jag ha haft bättre betyg, men jag är stolt över mig själv som har klarat av skolan sammtidigt som jag har jobbat arslet av mig.

Nu ska jag ta en dusch och plugga lite mer inför barn och musikprovet imorgon

KISSES!


Kommentarer
Postat av: Matilda

bra jobbat gumman :D

2010-05-18 @ 10:47:37
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0