LILLEBROR

Hejhejhejhej

Har precis kommit hem. Mormor blev så glad så hon grät förut när jag kom, det värmde verkligen i hjärtat.

Efter att jag hade varit hos mormor och morfar så åkte jag hem och hämtade lillebror och for ner på stan. Han shoppade loss inne på affären, vilktet resulterade en vääldigt nöjd syster ska ni veta! Han köpte ett var beige chinos, en vit t-shirt med ett tryck på och ett par svarta tygskor. Så jävla snyggt! Jag blir så glad när vi kan komma överrens om vad som är snyggt. Kläderna ska han ha på skolavslutningen, han kommer vara snyggast där!

Tror jag ska ta och städa lite nu så man kan andas här uppe.

Ska se om jag kan få ta en bild på Anton när han har kläderna på sig så ska ni få se min snygga lillebror.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0