MODEVISNING

God kväll!

Nyss hemkommen från en sjukt rolig kväll på oscars. Allt började med att vi sminkades på bodyshop klockan halv 4, sedan fördrev jag och boobie lite tid innan det var dags att behe sig mot oscars. Väl där så var det ganska mycket dötid, vi åt mat och kollade lite på vart våra kläder var och så.. Sedan var det dags att fixa håret, jag fick det slickat på ena sidan, så gick det runt huvet och samlades ihop i en boll på sidan.. Såhär ser håret ut just nu, hur fan ska jag få ut alla tover? Hela håret sitter ihop i en stor klump. Jag hade 13 hårnålar i håret, så det tacka vi sax och kam för, eftersom att jag var i stort behov av hårnålar.



22:00 var det dags för själva visningen och det gick kung och var hur kul somhellst! WOHOO! Sedan när allt var slut så dansade vi arslet av oss en stund innan det var dags att bege sig hemmåt. Så nu blir det nog till att gå och lägga sig så jag är pigg imorgon för imorgon äre fääääääääääääääzt! Pantern som har fyllt 20 år ska firas med bira och massa dans. RATAAAAAAS säger jag bara!

Nattinatt

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0