SHOPPING

Här har ni mina nyinflyttade


Min studentklänning - Indiska


Mösspåtagningsklänning - Indiska




prickig klänning - Indiska


Studentskor - Scorett


Jeansshorts - Monki


Ja, här har ni mina senaste inköp. Studentklänningen fick jag dock av min mor :)
Den prickiga klänningen är jättefin på och skitsnygg till min skinnjacka och converse.
Jeansshortsen har jag letat efter jättelänge och la ju upp dem på bloggen för att bra tag sen där jag skrev att jag ville ha dem. Tyckte att 350 kr var lite väl dyrt, men det fick dem vara värd! Love them. Kommer att bo i dom i sommar, och i Turkiet såklart. Nu är det bara 19 dagar kvar tills vi åker. Helt jävla sick!

Nå, vad tycker nidå?


Kommentarer
Postat av: BerntArne

SNYGGT !

2010-05-02 @ 14:04:22
URL: http://mlieee.blogg.se/
Postat av: Milla

svar: det blev dom svarta också, dom kosta 199 :)



fina prylar duuuu!:)

2010-05-02 @ 17:09:36
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0