STADS

Good morning bitches.. eller god dag snarare.

Igårkväll vare ju som sagt party. Började med att äta middag på biteline och sedan vare dags för förfest hos pantern. Förfesten var kuuung somfan och jag tror att alla hade askul, och inte kunde vi klaga på vädret eftersom att vi satt ute enda till klockan 12 då vi drog oss ner på krogen. Först var det prat om att vi skulle gå på allstars, vilket jag älskar! MEN.. vi hamnade på stads istället och jag måste säga att jag fortfarande håller kvar vid min åsikt, jag gillar inte stads!!! Har gett det flera chanser, men icke.

Jaja.. tog sista bussen hem iaf, kom hem och tröck i mig två stora feta köttbitar som fanns kvar sen middagen (fy fan vad gott det var), sedan gick jag och la mig.

Nu ligger jag nere i soffan och har precis sovit en stund och tack och lov så mår jag inte dåligt idag. Måste ta och sätta igång med lite (mycket) plugg nu. Ska bara slänga upp dagens horoskop så hörs vi sedan, förhoppningsvis med lite bilder sen gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0