TURKIET

God dag..

Nu har jag lite tid över att berätta om turkietresan. Vi har haft så jävla roligt, dock hamnade jag på sjukhus pga vätskebrist och fick ligga med dropp ett dygn, vilket förstörde en dag och två kvällar.. menmen.. TP lyckades också bränna sönder fötterna så det blev sjukhuset samtidigt för henne.. hah, säger då det! Annars så har vi badat, solat, festat satan, gjort saker som ingen behöver veta, åkt på utflykt med turkar, fått väldigt många att hata oss (haha), jag har gift mig och tp har fått en ny mamma och pappa. Detta är ungefär det vi har hunnit med (plus miljoner saker till som ni inte får veta)

Här har ni lite bilder :) Sedan finns det självklart massa bilder på FB för er som är vän med mig där.




















Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja vilken jävla resa men roligt var det mamma. vi åker väl snart igen, måste jävlas med fler känner jag ;)

2010-06-01 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0