TURKIET

På fredag åker jag och TP till turkiet. Det har gått så sjukt jävla fort, känns som att det var nyss vi bokade resan och det var 95 dagar kvar. Så denna vecka som kommer är den sista skolvecka jag har! Helt sick. Förhoppningsvis är inte planet försenat då vi ska hem, för då hinner jag gå sista skoldagen innan vi är ledig i två veckor innan det är dags för studenten.

Det är tredje gången som jag åker till turkiet nu, men det går inte att göra annat än att älska stället. Längtar till stranden, badandet, festandet och alla sjuka saker som man har för sig. Man är i en helt annan värld när man är utomlands. Nu ska vi bara be att vi slipper regn, har aldrig varit med om regn när jag har varit utomlands och vi vill inte ha det nu heller!    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0