BARA JOBB

Här vare jävlar i mig dött! Men faktiskt så tror jag inte att ni tycker att det är så kul att läsa det jag skulle skriva om jag skrev eftersom att det enda jag gör just nu är att jobbar och tränar.

Men jaa.. Kvällen har iaf spenderats hos Boobsan i hennes mysiga lägenhet som hon precis har gjort om litegrann. Vi har kollat på melodifestivalen (jaja Åsa..), kollat på QX gaygala, ätit massa gotta och snackat skit.

Och juste.. Igår fick jag reda på att min tjänst på dagis är en heltidstjänst och inte 75% och hur fett är inte det? Ingen är gladare än jag. Men jag tänker ändå behålla mina extrajobb, så det så.

Imorgon ska jag jobba min första riktiga dag på drakborgen så jag är lite nervös. Fast det kommer nog inte att vara nå problem. Så nu blir det sängen så jag är pigg på jobbet imorgon.

Puss på er kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0