DANCE BABY DANCE

God kväll på er!
Har precis kommit hem och har tryckt i mig lite tacos. Har jobbat på affären hela dagen och for efter det upp på sjukhuset och hälsade på bästa mormor. Satt och snackade massa skit och skrattade. Två timmar bara flög iväg. Så glad att hon ska få åka hem imorgon.

Ikväll har jag och Sara en plan på att gå ut och dansa, det blir en nykter ugång (så tränar vi lite samtidigt). För det känns bättre att vara nykter för annars känns det som att denna kväll inte kommer sluta bra om känslorna tar över som det kan göra ibland om man dricker. Men roligt kan man ha ändå :D

Nu ska jag bara hitta något att ha på mig så jag är redo att åka till Sara när hon slutar.

Vi ses på dansgolvet kompisar!




PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0