EARLY MORNING

God morgon snyggingar
Idag var jag uppe tidigt, rättare sagt halv 8. Följde med Björn till jobbet så jag kunde ta bilen tillbaka hem sen. Så nu har jag precis ätit lite frukost och ska snart börja göra mig klar för att åka in till stan och luncha med Jenny klockan 12. Blir kvar i stan till halv fyra då jag ska hämta björn på jobbet, då blir det hem hit och packa igen och sedan åker jag vidare till stockholm och bästaste Åsa och voffsen. Det ska bli så himla kuuuul! Kommer bli den bästa veckan på länge, det känner jag på mig.

Finaste voffsingarna


Och nu till den stora frågan.. Vad tusan ska man ha på sig idag då?

Nu ska jag gå och platta håret, hörs sen

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0