HOME SWEET HOME

Nu är jag hemma i lilla Sundsvall igen. Har precis ätit lite kycklinglasange och nu är det nog dags att krypa ner i sängen så jag är pigg imorgonbitti. Klockan 10 ska jag nämligen befinna mig på drakborgen i Birsta. Ska vara extrapersonal på helger osv men ska dit imorgon för att få lite inblick i vad jag kommer att göra. Alltså provjobba lite så jag inte får världens chock när jag blir inslängd någon helg då det är 12 barnkalas samtidigt. Spännande måste jag säga. För er som inte vet vad drakborgen är så kan jag berätta att det är ett stort lekland för barn.

Det är så roligt att ha olika jobb för då hinner man aldrig bli less eller tröttna på något.

Nu ska jag borsta tänderna, läsa lite sen sova!

God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0