KLADDKAKA MED TP

Just hemkommen efter en heldags jobb på drakborgen, fick jobba över lite i brist på personal. Allt har gått jättebra och jag blev tillochmed erbjuden en heltidstjänst där idag. Men eftersom att jag inte har varit arbetslös och inskriven på arbetsförmedligen så gick det inte. Eftersom att det var menat att arbetsförmedlingen/kommunen skulle betala min lön.. Fattade inte rikigt. Men jävligt roligt att bli tillfrågad utan att ens behöva söka. Chefen har nämligen ett kontor på ett ställe där jag brukade städa förut. Roligt att få cred för det man har gjort tidigare, och att det kan leda till något annat. Känner mig faktiskt ganska stolt över mig själv (om man får säga så). Allt jävla slit lönar sig ska ni veta..

Men ja.. Imorgon börjar ju jag min tjänst på dagis så det ska bli jätteroligt, för jag trivs så himla bra på dagis.

Nu ska jag åka och hämta TP, sen ska vi baka kladdkaka och kika på nån film



Har saknat dig pruppen!

Vi hörs kompisar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0