KRYA PÅ DIG

Nu sitter hårfärgen i, det kliar överallt och jag kan såklart inte låta bli att klia så nu är mina långa naglar helt kvarta.. typ. Det borde finnas med två par handskar, ett par som man har på sig när man sätter i färgen i håret och ett par som man har på sig när färgen verkar. Bra idé där Matilda.

Längtar tills jag ska börja göra mig iordning. Ska sätta mig och googla på lite olika sminkningar som jag skulle kunna tänka mig att ha ikväll. Herregud vad tjejig jag är! Men idag får jag faktiskt vara det, så det så.

Juste.. Fick nyss ett samtal av fina Carolina och stackarn har åkt på magsjuka och kan inte följa med ikväll :( Så himla tråkigt! Men det tar vi igen på fredag vännen. Se till att krya på dig nu.

Bild från Spanien, party som vanligt


Herregud, nu jävlar kliar det i huvet.. Måste gå och göra nåt åt det.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0