PUSS PÅ DIG SARA

Nu är det heeeeeeeeeeeeeelg! och som vanligt jobbar jag hela helgen men vad tusan gör det, för det är ju faktiskt HEEEEEEEEEEEEEEEELG! WOHO! 

Inte okej tjej.. hehhe.

Jaja.. Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Ska ta och hoppa in i duschen och ta en tripp till stan med Sara min underbara (hehe). Ska kolla på converseskor till henne och kanske ett par nya svarta höga jeans till mig. Vi ska ha en heldag idag. Äta middag, åka på ett hemligt homeparty där jag ska beställa massor av saker, oh yes! Du med Sara! Sen kanske det blir en nykter dansutgång, men det får vi allt se eftersom att jag är lite slut i kroppen av förkyldningen. Men det lär ju inte stoppa mig.

Nu blir det en dusch iaf


PUUUUUUUUUUUUZZzZZZzzzzzZzZZZZzzzzzZ. oj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0