SLUT PÅ HELG

Nu är helgen slut och även jag. Det blir nog en ganska tidig kväll ikväll så jag orkar med morgondagens jobb. Nu är det jobb 12 dagar i rad som gäller utan en ledig dag. Det kommer nog inte vara några problem eftersom att det handlar om tre olika jobb. Nästa måndag börjar jag jobba på dagis.
Gårdagens danskväll blev mycket lyckad måste jag säga, för shit vad vi dansade, och roligt var det. Avslutade kvällen med ett drivein-mål på max som vi åt hemma i sängen hos Sara.
Vaknade tidigt idag eftersom att Sara började jobba halv 10. Så då for jag hem, bytte om och sen for jag, pär och mamma till mormor och morfar för att göra fint tills mormor skulle komma hem från sjukhuset idag. Så nu har jag nästan nyss kommit hem. Stannade längre än mamma och pär för att laga mat åt mormor och morfar tills imorgon.

Klev precis ur badet.. Och jag som aldrig badar fick nå infall att jag skulle lägga mig i badet och läsa och bleka tänderna, så det gjorde jag.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0